Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
Czcionka: A A+ A++
Kontrast: tryb podstawowy tryb czarno-biały z wysokim kontrastem tryb żółto-czarny z wysokim kontrastem tryb czarno-żółty z wysokim kontrastem

Historia zmian: Specjalista ds. Informacji Publicznej


Wersja: 1

Zmodyfikował: Sławomir Staszowski

Data modyfikacji: 2022-05-10 08:13:36


Specjalista ds. Informacji Publicznej


PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
35-105 RZESZÓW, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a
tel. 17-860-94-55, fax. 17-869-94-56

 

OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 27/2022

 

OFEROWANE STANOWISKO PRACY: Specjalista ds. Informacji Publicznej

MIEJSCE PRACY: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie i teren województwa podkarpackiego

LICZBA WOLNYCH MIEJSC PRACY: 1

WYMIAR ETATU: pełny

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie: wyższe, preferowany kierunek: dziennikarstwo, marketing, komunikacja społeczna.
  2. Prawo jazdy kat. „B”.
  3. Staż pracy min. 5 lat.
  4. Doświadczenie zawodowe – min. 3 lata w wykonywaniu zadań z zakresu redagowania tekstów i komunikatów medialnych.
  5. Znajomość języka angielskiego.
  6. Umiejętność obsługi komputera (w tym: MS Word, MS PowerPoint).
  7. Umiejętność wystąpień publicznych.
  8. Umiejętność skutecznej komunikacji, planowania i organizacji pracy.
  9. Znajomość przepisów prawnych w zakresie: prawa prasowego, dostępu do informacji publicznych, działania samorządu.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  2. Znajomość tematyki drogowej.
  3. Znajomość środowiska mediów.
  4. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
  5. Znajomość ustawy o samorządzie województwa.
  6. Umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych.

3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. Kształtowanie polityki informacyjnej PZDW w porozumieniu z Dyrektorem.
  2. Prowadzenie bieżącej informacji internetowej na stronie www i w mediach społecznościowych.
  3. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej PZDW.
  4. Organizacja, przygotowanie i obsługa konferencji prasowych.
  5. Organizacja i obsługa wydarzeń okolicznościowych.
  6. Przygotowywanie i udzielanie informacji mediom.
  7. Uczestnictwo w naradach i spotkaniach dotyczących działań realizowanych przez PZDW.
  8. Obsługa informacji publicznej z wyłączeniem zakresu Wydziału Zamówień Publicznych.
  9. Obsługa skarg, wniosków i postulatów.
  10. Redagowanie odpowiedzi i informacji dla mediów we współpracy z komórkami merytorycznymi.

4. WARUNKI PRACY:

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę (możliwość zatrudnienia od 01.07.2022 r.),
  3. praca w siedzibie PZDW Rzeszów i na terenie województwa podkarpackiego,
  4. pakiet socjalny.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. list motywacyjny (z powołaniem się na nr naboru),
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach i uprawnieniach.

6. INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie informuje, że pracownikiem może zostać osoba spełniająca, oprócz wymogów wskazanych w pkt 1 i 2, wymogi wskazane w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U 2022.530), tj,:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

W związku z czym od kandydata, który pomyślnie przeszedł rekrutacje i z którym Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich będzie zamierzał zawrzeć umowę można żądać przedłożenia dodatkowych dokumentów lub złożenia oświadczeń potwierdzających spełnienie ww. wymogów. Ponadto jeżeli taki kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U 2022.530.) będzie zobowiązany do przedłożenia kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

WAŻNE !

Dane osobowe niezbędne w procesie rekrutacji przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. 2022.530) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. 2020.1320 z późn. zm.) w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich nie podanie uniemożliwi uwzględnienia aplikacji złożonej w związku z procesem rekrutacji.

Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).

 

INFORMACJA O MIEJSCU I TERMINIE SKŁDANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr B4 lub przesłać pocztą na adres j.w. w terminie do dnia 27.05.2022 r. do godz. 15.00. Dokumenty, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 860-94-54.

 

UWAGI:

  • Informacja z listą kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń PZDW w Rzeszowie i stronie internetowej www.pzdw.pl/bip,
  • Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata bez podania przyczyn.

 

Administratorem danych osobowych jest Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów. Dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym, w celu zatrudnienia kandydata na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Administrator danych gwarantuje właściwą ochronę przetwarzanych danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do poprawiania i uzupełniania w przypadku zmiany. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa (art. 221 Kodeksu pracy) proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować nieuwzględnieniem aplikacji.

 

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

Załącznik nr 1 – Kwestionariusz osobowy.

Załącznik nr 2 – Formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza dane osobowe wymagane przepisami prawa.