Wersja: 1
Zmodyfikował: Barbara Maziarz
Data modyfikacji: 2021-06-25 08:56:00
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Tryb podstawowy – bez negocjacji
<p>Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WM/21/2021</p> <p>Numer ID postępowania w platformie MINIPORTAL: f0d9cd5e-dde1-409a-a702-2245f1448ede</p>
poniżej 5 350 000 euro
Wykonanie napraw elementów mostowych na terenie RDW Ustrzyki – 3 zadania: II postępowanie.
Termin wykonania zamówienia: do 50 dni od dnia podpisania umowy.
Cena – 60%
Okres gwarancji i rękojmi - 40%
Nie dotyczy
<p>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu do dnia</p> <p>13.07.2021 r. do godz. 09:00.</p> <p>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</p> <p>O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie ePUAP.</p>
<p>Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.</p> <p>Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07. 2021 r. o godzinie 10:00.</p>
organizacja przetargu:
Mariusz Górak – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych
Barbara Maziarz – Sekretarz Komisji Przetargowej
sprawy merytoryczne:
Maciej Wielgosz - Naczelnik Wydziału Mostów
Justyna janeska-Kaleta - pracownik Wydziału Mostów
25-06-2021
25-06-2021
Strona prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f0d9cd5e-dde1-409a-a702-2245f1448ede