Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 tys. zł
Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta będących w użytkowaniu PZDW w Rzeszowie i jednostek terenowych w 2025 r.
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Kryteria oceny oferty: cena 100%
Przed podpisaniem umowy tytułem należytego zabezpieczenia wykonania umowy Wykonawca złoży zabezpieczenie w kwocie 5% kwoty brutto wartości umowy. Zabezpieczenie wniesione w w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: w Santander Bank Polska S.A. o nr: 87 1090 2750 0000 0001 4751 4065 po rozstrzygnięciu postępowania przed podpisaniem umowy.
1. Podstawową formą składania ofert jest forma pisemna.
Oferta powinna być złożona wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia.
Na kopercie należy umieścić dopisek umożliwiający identyfikację przesyłki jako oferta, np.:
Oferta na: „Nazwa_zadania”. Nie otwierać przed: data_i_godzina_otwarcia_ofert
Kopertę z ofertą należy przesłać na adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. T. Boya Żeleńskiego 19A, 35-105 Rzeszów.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej.
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu Oferty przez wykonawcę jest poczta elektroniczna.
Podpisany i zaszyfrowany plik z ofertą należy przesłać na adres e-mail: biuro@pzdw.pl
Instrukcja składania ofert w formie elektronicznej znajduje się w pliku 'INSTRUKCJA SKŁADANIA OFERT.docx'
Do składanych ofert należy dołączyć:
a) Formularz oferty
b) Formularz cenowy
c) Podpisany Opis przedmiotu zamówienia
d) Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej/KRS
e) Zaakceptowany wzór umowy
Otwarcie ofert nastąpi w pok. A6 o godz. 11:15 w dniu 17.01.2025 r.
Sprawy merytoryczne : Jacek Bieniasz tel.- (017) 860-94-52 e-mail: jacek.bieniasz@pzdw.pl
Sprawę prowadzi: Sławomir Staszowski tel.- (017) 860-94-52 e-mail: slawomir.staszowski@pzdw.pl
13-01-2025
Wszelkie dane dotyczące udziału w przedmiotowym postępowaniu (opis przedmiotu zamówienia wraz załącznikami, formularz oferty, formularz cenowy i opis sposobu obliczenia oferty, wzór umowy) znajdują się w pliku poniżej.
Pytania należy zadawać wyłącznie w formie pisemnej (pismo, e-mail). Odpowiedzi zostaną umieszczone pod ogłoszeniem o postępowaniu. Informuje się, że pytania mogą wpływać tylko do godziny 15:00 drugiego roboczego dnia od dnia ogłoszenia.
Ogłoszenie dotyczące zamówienia | Data umieszczenia pliku |
2025-01-13 |
Podmiot publikujący: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich
Utworzono: 2025-01-13 08:02:33
Data modyfikacji: 2025-01-13 08:10:20
Wersja: 2 ()